And if you move real slow I'll let it go

Sådär ja, då var även denna dag avklarad..
Och jag är sjukt nöjd.

Vaknde imorse av att solen sken in i springan mellan rullgardinen och väggen.
Bara att vakna av en sån sak gör ju vem som helst glad, right? :)

Upp, göra välling, röka, duscha och sen göra sig klar för frukost på Drott.
Madde, Jonas, Nicke, Jonny, Manne, jag och Fisan.

Satt där någon timme innan det var dags att åka ut mot garaget, då Nicke skulle ha nå däck som låg där.
Fixa det, in till stan. Handla lite och så.
Upp till Kickan för att säga grattis till henne och Lotta :) Fikade och bara umgicks.
Hem, bränna skiva till Johan & Charlie för att sedan åka till dom för middag :)

Fisan var så himla söt, hon somnade i bilen påväg hem från stan. Så jag bar in henne och la henne i soffan.
När jag skulle försöka väcka henne så ville hon verkligen inte vakna, gick inte ens att muta med glass..
Då är man faan trött ;) haha.

Efter ett tag fick jag lite liv i henne, så satt och mös jätte mycket och länge.
Tills hon lägger sig över mig och bara somnar om igen.. Haha, jävla sötunge <3


Iväg till Johan och Charlie för att äta middag iaf, där bjöds det på kyckling, sås och potatis :)
Huuuuur gott som helst :) Taaack underbaringar <3

Satt där i flera timmar och bara njöt, umgicks, pratade, åt godis och hade supermysigt :)
Fisan och Missa duschade tillsammans, utan skrik och tandagnissel (då Fisan absolut INTE vill tvätta håret), men Charlie fick minsann tvätta det  :)
Mammas duktiga Fis :)

Åhhh, jag är kär :) I mina nya skor. Hade dom idag och jag bara Ä L S K A R dom :)
Underbara, underbara, underbara..
 Jag menar, vem kan inte älska dessa?

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0