EFTERLYSNING.....

Ja, klockan SJU behagade Fisan att vakna. JAG VÄGRADE.
Hon satt i soffan och åt välling, kollade på barnprogram och så.

Men efter en timme så klev jag upp, trött, ont och SJUTK irriterad..
Manne sover fortfarande..

Tack för komentaren, låter väldigt trevligt.
Men tala gärna om vem du är så jag vet vem jag ska ringa ;)

"Lite god mat någon dag under påsk?? Vilken dag passar familjen?? Vi bjuder??
Kryssnig den 7 april.. intresse?? Måste veta innan sön. Ring!!! Puss!!
"

Ring eller messa eller skriv vem du är.. Det är ju trots allt söndag imorgon :p

Nu blir det bd för Fisan och sen dusch för mig.. Får se vad dagen bjuder på.


Fisan, oavsett hur jävla pain in the ass du är just nu så är du det absolut bästa som har hänt mig.
Jag älskar dig, du är mina andetag <3

  

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0