It's not unusual to be loved by anyone

Shiiiit, vilken dag.
Skulle lätt kunna lägga mig och sova.. Utan problem. Men Fisan kommer väl att vakna snart, så det är ju liksom ingen ide..

Började iaf dagen med att ligga och dra mig en stund i sängen då Fisan satt så fint och kollade på barnprogram i soffan.
Manne klev upp efter ett tag och gjorde henne sällskap.

Vi skulle ju möta upp Mattias, Sofia, Maria och alla barn kl 10 på busborgen.
Vi vaknade halv 9, så det var ju inga problem, förns Manne kom in och berättade hur han hade lagt upp det, när i skulle åka, vart vi skulle möta upp alla och så. Tills Maria messade och sa att "det är dags att ställa fram klockan en timme idag".

Kul.
Innebar att vi blev sena, som vanligt.. *suck*

Men upp, ge Fisan frukost och så. Byta om och klä på oss för att sen åka till Västerås och möta upp resten av gänget.
Lekte med huliganerna i någon/några (har ingen aning om hur länge vi ens var där) timmar. Fikade och busade lite till innan vi begav oss till MAX för att äta mat.

5 barn och 5 vuxna. Det blev spännande.. ;) Haha.
Barnen skötte sig jävligt bra faktiskt, för att vara trötta och allt.

Efter maten begav vi oss mot Enköping igen för att träff upp Madde och Jonas en snabbis. Jag tycker om min Madde, jävligt mycket! <3 Hon är bra hon.

Sen förbi maxi då vi får underbaringar till middagsbesök ikväll igen :) Dom är också bra, jävligt bra.. Charlie och Johan. Guldklimpar båda två.. <3

Vi ska spel bingolotto också ;) haha.

Näe, ta hand om Fisan nu..

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0