Sola, vätskeersättning och dusch

Nu var kvällen snart påbörjad.
Sitter här en sväng.

Har solat solarium, druckit vätskeersättning (inför kvällen) och duschat.
Snart klar i håret, ska bara i med mitt underbara vita pulver :)
*loveit*
Sen lite mer smink.

Hmm, undra vad det blir för kläder.
Har inte hunnit bestämma det än.
Det är ju iofs väldans kallt ute, så kanske jeans.
Men det är ju så tråkigt :s

Hmm, löser sig alltid.

Näe, svara på komentarerna och sen gå ner och göra sig klar :)


Tack för att du finns
när det verkligen
behövs. Du betyder!

Kommentarer
Postat av: Camilla

för min del blir det bara mys i soffan med massa godis och chips. kanske blir nån öl till de. vet inte. men hemma kväll blir det iaf.

2008-11-01 @ 18:52:35
URL: http://grisbajs.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0