Helgen

Fredag;
Då var det dags för jobb.
Båtmässan i Älvsjö.

Åkte till Bålstasläpet och träffade upp pappa.
Sen bar det iväg mot Älvsjö.
Jobbade mellan 09,30-21.
Hemma runt 10 typ.
Skapligt jävla trött och slut.

Åkte förbi Kickan & Lotta en snabbis också, pratade lite skit och hade trevligt :)

Väl hemma så bjöds det på Champange&Jordgubbar, i sängen med världens mysigaste!
Taack så jättemycket för en sjukt trevlig kväll!


Lördag;
Klockan ringde 07,00.
Skulle vara i Bålsta 07,45 :o
Tog mig iväg runt 07,20, så liite stressigt blev det med det funkade iaf :)

Åkte väl från Bålsta släpet runt 08,15.
Sen var det full arbetsdag igen.
08-19.
Fick iaf ihop några timmar :)

Träffade även Pappa W med son.
Åt lunch med honom och kollade på dom andra mässorna :)
Jag och liten hade iaf kul :)
Liten vann godis och fick gå in i en båt, vilket var otroligt uppskattat :)

Bar hemåt runt 18, hämtade bilen och sen till Manne :)
Bestämde oss för att umgås med Jimmy & Lotta :)

Så vi åt lite mat, våfflor :)
Hyrde film, köpte massa gott :)
Godis, chips, läsk och alkohol :)


Kom väl isäng runt 04,30 då vi fick ett samtal om att det var en person som behövde skjuts.
Vad gör man inte för sina vänner!?

Söndag;
Vaknade rätt sent.
Duschade, mös lite, åkte in till stan för att äta mat.
Idag blev det Kinamat :)
Väldans gott :)

Maxi för att handla lite, och snart hämtar jag Fisen :) :) :) :) :) ♥♥♥♥

Näe, kramas lite innan jag åker hem igen. :(


You're one of a kind!

Kommentarer
Postat av: Sabby

Vill också äta jordgubbar och dricka champagne :D mysigt värre.. Ni e så sööööta ihop :D



puss o kram

2008-11-09 @ 18:25:28
Postat av: camilla

T I I D N I N G ? ?

2008-11-11 @ 19:42:26
URL: http://grisbajs.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0