Mat, illamående och kylskåp.

Fyfaaan, vaknade imorse, stressad, irriterad och sjukt jävla trött.
Hade ett möte som jag helst ville ställa in, men det är väl lika bra att ta taag i det någon gång..

Hade iaf med Steff dit :) Taaack :)

Efter det så åkte vi och köpte en jacka till henne, massa fin :)
Har även kollat ut en jacka till mig :)
Måste bara få lite mera pengar :p

Åkte till Myrby, för att leta på ett släp, hämta det och sen till Västerås.
Skulle kolla fall kylskåpet Steff hade hittat fanns kvar, och det gjorde det ju :)
Så det la vi upp på en vagn och köpte :)
Massa fint :)

Ut med det och sen lasta på det på släpet och tillbaka till Myrby, halvägs tillbaka kände jag att jag började må riktigt jävla illa :(
Kan bero på att vi käkade värsta jävla lunchen, kanske.
Men iaf, mår fortfarande piss :(

Ska snart in till stan, måste hem en sväng innan jag hämtar Fisen på dagis.
Sen så ikväll åker tillbaka till Fredrik ikväll, då det blir för "hoppigt" annars.

Han ska ju ändå ha henne i helgen då jag jobbar så..

Blir dock J Ä V L I G T irriterad.
Har försökt få honom att planera för jul och nyår huuuur länge som helst.
Men det går ju inte, det är ju "för tidigt".

Fine, tyck det då. Men då börjar jag planera.
Och jag har sagt flera gånger att jag vill vara ledig över nyår då jag hade henne BÅDE jul och nyår förra året, för att han inte kunde ta henne någon av dessa..

Så nu har jag redan planerat min julresa med mamma och dom där uppe.
Har även planerat dagar vi åker och kommer hem.

Så idag när jag pratar med honom så säger han att han vill ha henne över JUL, aldrig.
Kan han inte planera bättre så får han faan anpassa sig..

Och vad spelar det för roll om "dom" vill att du ska ha henne då?
Dom träffar ju ändå nästan aldrig henne, och kom inte och säg att det har med avståndet att göra.
För det är faan dubbelt så långt till Umeå, och dom har träffat henne mer än dina släktingar har gjort!
Du får helt enkelt anpassa dig efter vad jag har planerat denna gång.
Jag ger mig inte..


You're one of a kind♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var bland det dummaste jag har hört komma ur din mun, men det verkar vara mkt av den varan nu för tiden.

Har du hört talesättet, ` man ska inte kasta sten när man själv sitter i glashus´. Borde kanske fundera på vad det betyder.

2008-11-05 @ 15:25:33
Postat av: Anonym

Blir dock J Ä V L I G T irriterad.

Har försökt få honom att planera för jul och nyår huuuur länge som helst.

Men det går ju inte, det är ju "för tidigt".



Fine, tyck det då. Men då börjar jag planera.

Och jag har sagt flera gånger att jag vill vara ledig över nyår då jag hade henne BÅDE jul och nyår förra året, för att han inte kunde ta henne någon av dessa..



Så nu har jag redan planerat min julresa med mamma och dom där uppe.

Har även planerat dagar vi åker och kommer hem.



Så idag när jag pratar med honom så säger han att han vill ha henne över JUL, aldrig.

Kan han inte planera bättre så får han faan anpassa sig..







: Tycker att du gör helt jävla rätt i det du just har skrivit!.. Om han inte vill vara med och planera runt erat gemensama barn, så får han helt enkelt finna sej i vad du bestämmer!!

2008-11-06 @ 08:40:45

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0