Försovning, thedrickande och Myrby.

Fröken behagade att vakna 05.30 imorse, dock självförvållat.
Men med lite välling så gick det bra att somna om :)

Sen försov vi oss till dagis istället :s
Men var bara 30minuter sen så..

Ringde till Anna och väckte henne åkte ut till henne för att dricka the och kolla internet :)
Kul att träffa henne igen :)
Pratade massa strunt och spelade kort, sådär lagomt ovanligt :p haha

Sitter ute i Myrby nu, hos Steff och Wille :)
Var ett tag sen jag träffade dom också :(
Bra skönt att bara kunna komma hit och vara sig själv, oavsett humör :)


Har ätit kakor och pepparkaksdeg :)
Massa gott :)
Thea och Wille har busat :)

Prövat cowboy hattar också :)
Kommer bilder på det senare ;)

Näe, dags att vara lite social :)


Jag saknar dig!


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0