Regn, snö och jävligt mycket alkohol.

Så, då var Bålsta-besöket avklarat :)
Bara det att påvägen dit så började det regna, snöblandat tillochmed.
Och jag som inte har några vinterdäck :s
Dom ligger ju självklart i Umeå :o

Var ner på bolaget en sväng, med mitt sjukt gamla pass, då jag inte tagit ett nytt kort till nya körkortet som jag slarvade bort här för någon vecka sen :s
Men det gick ju bra iaf :)
Inhandlade bra mycket gott :)
Dock inte till mig, men vad gör det om 100år då?

Sitter på landet igen, väntar på att Frille ska komma med ciggisar till mig :)
Sen blir det väl film, godis, vattenpipa och en drink eller två ;)

Snart är det helg :)
Helgen innebär massa bra :)
Fylla, folk och underbart trevligt.
Eller?

Har funderat på om jag ska dra en Anna-fylla.
Känns som att det behövs ;)
Haha.

Och hon ska dricka sprit hon, :o
*farligtfarligt*

Halloweenfest hos tvillingarna :)
En skogshuggare och en, jaa.
Vad blir det.
Har inte bestämt det än..
Men det blir säkert bra :)

IKEA imorgon med Kika, ska handla massa möbler till henne.
Måste bara kolla så att det inte är isigt på vägarna, då törs jag nog inte köra.
Har inte riktigt tid med sånna dumheter :s


Näe, glo lite bloggar och vänta på ciggen :)


And you're still one of a kind!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0