Torsdag, regn och tidig morgon.

Redan torsdag, det är alltså snart helg.
Faan vad fort veckan har gått, tyckte nyss att det var måndag.

Sitter just nu hos Kika och Grisen, Fisen är på dagis.

Hade ställt klockan på 08.00, men 07.30 tyckte Fisen att det var dags at vakna, så vi låg och mös jättelänge innan jag klev upp och gjorde välling.
Sen blev det lite mer mys och bus innan vi klädde på oss för att gå till dagis.

Det är så tråkigt när det regnar, och idag var det sånt där jättelitet, fint regn.
Som gör en dyngsur dirket :(



Har lite dåligt samvete också, vet att jag är jättedålig på att höra av mig till dom jag faktiskt bryr mig om.
Men har bara en sån period just nu där jag bara inte orkar.
Det är jobbigt att prata och umgås med folk.

Har även den där jävla hostan, vilket suger.
Måste nog gå till doktorn med den, har bara haft den i 4veckor. *suck*

Finns så mycket jag skulle vilja skriva, men jag bara orkar inte..


Imorgon är det begravning också :(
Lilla Linnéa ska begravas :s

Tycker att det är så otroligt jävligt att sånna saker får hända.
Varför hon?
Vad hade hon gjort?

Mina tankar går dagligen till Vanja och Tommy!


Näe, dags att vara lite social.


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0