Torsdag, vänner och Fisen 17månader.

23oktober och Fisen blir 17månader idag,det är helt ofattbart hur fort tiden går :s
Det kommer nya saker hon lär sig hela tiden.
Mammas fis♥

Igår var det bara sååååååå mysigt.
Vi bara gosade och gosade hela kvällen.

Sen när hon väl somnat så la jag över henne i hennes säng, tycker att det är dags nu.
För hennes skull.
Men efter drygt 4timmar så kom hon tillbaka till min, och jag bara orkade inte flytta över henne. :s
Men det blir samma sak inatt igen, hon får somna med mig, sen lyfter jag över henne.

Och när jag hämtade henne på dagis satt vi och gosade i säkert 15minuter innan jag fick släppa henne.
Gud vad jag har saknat henne.
Thea, du är mitt allt!


Jag bara orkar inte det här nu, jag klarar mig bra mycket bättre utan allt det här.
Det var inte riktigt såhär jag ville att det skulle bli, det var inte riktigt planerat.
Och just nu så går det iaf inte att göra något åt det..


Jag saknade dig inatt, det var tråkigt att sova ensam :(


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0