Blocket, hörnsoffa och massa bullar.

Aa,massa massa massa mycket är gjort idag.

Hjälpte mamma att lägga ut nå annonser på blocket imorse.
Sen hittade vi en hörnsoffa, passade perfekt då mamma och Bengan är ute efter en ny.
Så ringde till hon som hade den ute och bestämde att vi skulle hämta den runt halv5.

Körde in Marris till stan då hon skulle jobba lite, sen mötte jag upp Annelie och Tyra, och lillebror kom då också :)
Gick in till mamma och fikade lite mera :)

Orkar inte skriva så mycket, helt slut idag.

Just nu ligger Marris på golvet och Cim sitter på henne, haha.
Ser bra kul ut.

Näe, dags att vara lite social.


Over and out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför blir dom så? alltså jag är helt utmattad.. :( men hon har börjat sova hela nätter nu igen iallafall, då hon vaknade flera ggr per natt under flytten & så, men tror hon börjar boa in sig nu... peppar peppar så har det gått bra i 4 nätter.. hoppas det håller i sig! hur har ni det däruppe? kraam

2008-09-29 @ 23:15:54
Postat av: Anonym

ja men ellerhur, men det känns som att hon börjat landa lite, hoppas bara det går åt rätt håll nu.. tack det är fint här, försöker känna mig som hemma i huset, går väl mindre bra, men blir väl bra sen antar jag! hur är allt med er?? hemlängtan? kraam

2008-09-30 @ 16:10:36
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0