Busborg och mysmiddag avklarad.

Jag, Thea, Fredrik, Kika och Nellie åkte som sagt till BusBorgen.
Lika kul som vanligt :)

Lekte i "stora bollrummet", gus vad många bollar det var där idag :)
Måste nog köpa fler bollar till Fisens i julklapp :)

Åkte därifrån runt kvart i sex, bestämde oss för att äta något.
Så vi åkte in till stan och bestämde oss för en jättemysig Italiensk pizzeria,
satt och pratade massor, hade allmänt trevligt och skrattade massor.
Barnen var jätteglada, tills typ 5minuter innan vi skulle gå.
Båda två var ju uppe på övertid, så det var heelt förståligt :)

Sen bar det hemåt igen, Nellie somnade i bilen, men jag bad Kika att hålla Fisen vaken, då hon inte skulle ha somnat hemma sen.
Så direkt vi kom hem så blev det att byta blöja, ta på pyjamas, säga hej då till pappa och sen sängen med välling.
Hon somnade huur fort som helst.

Så nu sitter jag här, läser lite bloggar, slö glor på tvn och funderar på att kolla på "Rent" igen, finns det någon bättre film?


Imorgon blir det till att leka med Kika :) Ska även träffa Elin och Affe. :)


Camilla, jag hoppas att du vet att jag saknar dig?
Du är och kommer alltid att vara min "drog".
Du har alltid tagit fram det bästa ur mig
och det är tomt när du inte är i närheten </3

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0