Leksaker, trött Thea och stan.

Ja, det är faan leksaker överallt.
I köket, hallen, vardagsrummet, lilla hallen och på toan.
Känns inte som att jag gör annat än städar efter Fisen, haha.
Men noga då, så länge hon är nöjd så :)

Har varit på stan idag, med mamma :)
Började med att vi körde in Eklund då han skulle jobba lite extra.
Släppte av lillebror hos sin pappa.
Sen begav vi, jag, mamma och Thea, oss till stan.

Mamma skulle inhandla en ny bikini då hon ska på spa :)
For på InterSport och hittade en jättefin men när vi såg kön så ändrade vi oss.

Shiiit vad mycket folk :s

Åkte och kollade på lite andra butiker, kollade tapeter, kläder och lite sånt.
Hittade ett par termobyxor till Fisen samt ett par överdragsbyxor hon kan ha innan det blir riktigt kallt :)

Sen for vi hem.
Åt en lite senare lunch och busade massor :)

Så nu sitter jag här,Thea på golvet, mamma lagar mat och Bengan är i garaget (för ovanlighetens skull).
Alla pojkar är borta och det är ingen på besök.
Helt sjukt tomt i huset  :p haha

Näe, om man ska göra lite nytta och hjälpa mamma med maten och försöka ladda upp några bilder från när vi var på djurparken :)


Over and out!


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0