Pussar, försovning och stress.

Jag hatar att försova mig, speciellt till dagis.
Vaknade iaf kvart över nio (Thea börjar nio) av att Thea låg och pussade på mig.

Hur underbart är inte det att vakna till då?
Hon är ju verkligen huuur underbar som helst,
mammas hjärta :)

Upp och iväg, blev väldigt stressad,  men var på dagis halv tio.
Lämnade henne och sen hem igen.

Ska nog sova ett tag, har åkt på världens förkylning, förmodligen har det satt sig i bihålorna(?), har tryckande känsla i huvudet och mår verkligen piss.
Tappar balansen imellanåt också :s

Näe, vila någon timme innan Fisen kommer hem också!


Det där värmde att höra

Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0