Trööööööött :(

Så, då har hela måndagen gått. Och jag har inte varit hemma nästan något alls.
Spenderat hela dagen med Fisen, Grisen och Kika♥

Har varit i Uppsala :) Träffade Danne och Peddo Joffen också.
Danne skulle till skolan, men låg och sov så jag väckte honom och erbjöd mig att köra honom..
Hoppas det gick bra med praktikplats nu bara :)

Nu har jag även lämnat tillbaka datorn och internet :( Kommer att k ännas bra jävla tomt :(
Huuuur ska jag klara mig!?
Men nu är det bara T V Å dagar kvar :) :) :) :)

Sen bär det iväg, äntligen.
Ska bli såååå skönt :)

Komma iväg och bara få koppla av, sluta tänka.
Bara vara!

F Y F A A A A A A A N vad arg jag var imorse, vaknade av ett sms från Kika
"utan vatten idag"
I G E N??
Det här är A N D R A gången dom stänger av vattnet, utan att säga till.
Dessutom så hade dom stängt av värmen, hur kul är det då? Vakna upp, bli irriterad och sen inse att det är sjukt jävla kallt inne dessutom :(
I D I O T E R!!!

På onsdag kommer dom också att stänga av både värme och vatten, mellan 0700-1900. 12timmar, det är fan hela dagen.
Och jag som skulle ha Fisen hemma halva dagen, men kommer förmodligen att lämna henne runt 0900 iaf, och hämta henne när jag åker till arlanda, så skulle Ewalena lämna henne till Fredrik sen.

Dagis för Fisen imorgon, vilket innebär att det blir till att städa och fixa inför onsdagen :)

Snart, snart så :)
Näe, ska vara lite social med Kika nu, sen bege mig hem igen, för att ta emot Fisen :)


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0