Världens bästa syster

Ja, det måste ju vara jag.
Har lovat min lillebror, (Alexander) att om han sköter skolan nu, torsdag, fredag, måndag och tisdag.
Då skulle han få en present, så jag och mamma gick ihop.
Så idag ska vi åka in och kolla om vi hittar något, och såklart blir det ju ett par skor :)

Så medans jag väntar på att han ska komma hem så hinner jag blogga lite :)


Har hunnit vara ner på mammas jobb och fikat lite, lämnat André och Annelies bil också.
Suttit och diskuterat musik, personnr och festen.


Ska kolla flygbiljett också, nu när jag liks sitter här..

Blir ju hemfärd imorgon :(
Känns en aning jobbigt faktiskt..

Men får ju äntligen träffa Fisen.
Samt Kika och Grisen:) :)

Har saknat dom bra jävla mycket :s

Näe, ringa till Alex så vi tar oss iväg nu..

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Ulko

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH Äntligen kan man umgås med någon normal person!! Vi saknar dig och även Thea sååååååååååååååå mycket

2008-09-08 @ 20:27:38
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0