Back on track :)

Fyfaaaan vilken toppen dag jag har haft, även om Fisan har varit grinig och vägrat mat..
Men vad ska man göra då?

Efter dagis så åkte vi med Maria och Kajsa till Öriket, vilket var uppskattat av barnen :)
Maria var så snäll att hon bjöd på mellis :) Det tackar vi för :)

Sen ringde Camilla <3 och jag frågade om hon ville bjuda på middag, vilket hon så snällt gjorde :)
Böt bil med Hjärtat då han skulle fixa lite på min :) TAAACK BABY!!

Efter det så åkte vi till GrytaHusby för att umgås och prata med Camilla, det var välbehövligt. Tack så mycket!
Åt lite mat, eller vi vuxna iaf. Fisan bara totalvägrade mat, kunde inte ens muta henne :s
Så hon fick vara utan helt enkelt.

Gick ut en sväng, våldgästade Sanna och Saga :)
Berättade nyheten för Sanna som genast kom med ett förslag, vilket jag nappade på.
Samt den andra parten :)

Så nu jävlar börjar det hända saker :) Jag är bara sååååååå glad :)
Ä N T L I G E N :)

Åkte förbi Hjärtat i garaget och pratade lite mer med honom ang detta, det känns bra. Därav mitt val.

Jag tackar er som finns runt om kring, som stöttar mig i detta. För mig är det en stor grej, jävligt stor grej. Och jag känner i hjärtat att det känns bra. Jag hoppas att det blir som jag vill!

Har lagt Fisan, hon somnade nog direkt, men det återstår att se ;)
Så nu ska jag kolla bloggar, dricka sockerdricka, äta lite godis och bara njuta av mitt helt underbara liv!

Slänger in ett inlägg till snart med lite blandade bilder :)

Kommentarer
Postat av: kickan

hej hej

va är de som har hänt???=)

2009-04-17 @ 19:40:26
URL: http://lovedrums.blogg.se/
Postat av: kickan

asså du skriver att de börjar hända saker=P de va de ja ville veta haha

2009-04-20 @ 22:34:24
URL: http://lovedrums.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0