,

Nu är det ingen hemlighet längre.
Vi ska flytta.

Vi kommer att flytta innan årets slut, vilket betyder att vi har vetat om detta ett tag redan.
Vi var och kollade på huset en söndag (tror jag att det var) och på onsdagen efter det så skrevs kontraktet.

Det är 25kvadratmeter större, dock en aningen dyrare.
Men det ingår lite mer i priset också.
Vi kommer att slippa elda varje dag, vi kommer inte att behöva ha 11-14 grader hemma när vi kommer hem, vi kommer inte att behöva betala en elräkning på 9400, vi kommer inte att behöva frysa varje dag.

Det är svårt att förklara hur skönt det faktiskt ska bli att flytta.
Det ända som jag kan säga direkt nu är att vi har grannar ovanför, dvs att vi hyr bottenvåningen och ett par som bor ovanför. Har hört att dom är lite speciella.. Men vi får väl se.

Ja, taxiuppkörningen gick ju käpprätt åt helvete.. Lyckades köra mot gult, fick kärringstopp T V Å gånger i korsningar dessutom, missade en tookskymd cykelbana som låg mellan två hus..

Men vafaan, på´t igen bah.. :p Haha.

Har varit rätt mycket krångel ang uppkörningen/fordonet. Tre olika informationer, inget skriftligt och man var tvungen att ha en bil med airbag. För det är ju säkert lätt att få tag på en måndagmorgon, kl 08,30.

Jävla tur att det löste sig iaf (så jag skyller lite på att det var pga bilen som jag blev underkänd)


Anw, Nya tiden är iaf bokad. Tänker inte att tala om när den är, för någon. Så ni behöver inte besvära er med att fråga..

Later bitches..

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0