,

Jag är en aningen besviken, jävligt less och förbannat jävla irriterad.
Och tyvärr går detta ut över Fisan idag har jag märkt..

Irritationen började redan tidigare i veckan.
Jag menar, det är iaf inte mycket jag frågar om direkt.
Det var en jävligt simpel sak..

Och det spelar ju iaf ingen roll vad man säger, får bara idiotiska svar tillbaka.
Så idag har jag inte ens orkat öppna käften gentemot honom...

Mer än så tänker jag inte berätta..

Får väl se hur det ser ut imorgon, morgondagen bestämmer hur det blir på söndagen.
Just nu är jag inte ett dugg jävla sugen på att fullfölja planerna..
Så det blir ju lite "upp till bevis" imorgon..

Känner mig jävligt off, irriterad och bara jävligt, jaa. Låt mig bara vara..
Kommer inte svara någonstans, varken på FB, msn, mess eller what so ever..
Mobilen är på ljudlöst och utan vibrator och när Fisan har somnat så stängs den förmodligen av.


Fuck off you disgusting little whore, keep your ugly face faaaaar faaaaar away..

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0