GAAAAAAAAAAAAAAAH

I D I O T

Man kan ju bli less för bra mycket mindre.
Äckliga människa...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej!

Läste ditt inlägg i knowles blogg, vilken patetisk människa. Håller med dig i ditt inlägg om att blogga för familj osv. Man visar väl upp det man stoltaste man har! :) Själv har jag problemet att få ett kort på lillan då hon bara springer iväg hela hela tiden :p Så visst blir det 10 kort varje gång man drar fram kameran, stackars barn ;)

Söt liten tjej du har! :) Eller ja hon är ju lite större än min, men ändå liten! :)

Ha det så bra!

Kram

2009-02-23 @ 00:29:03
URL: http://mammatillenprinsessa.wordpress.com
Postat av: Charlotte

Nej, vet fan inte vad den lilla bruden tänkte med. Ja inte konstigt att folk reagarar. Inget iq alls. Haha, ja jag kan tänka mig att länken gjorde det.

Hehe, ja vilka hemska mammor vi är som skriver då dom sover.



Jag lägger upp bilder på facebook för det tar kortare tid där, tar sån lång tid i bloggen =/. Men ibland lägger jag upp. Skulle lägga upp igår men det gick inte, men idag fick jag upp lite bilder.



Hehe, vad gulligt med en liten linslus :) Ja om hon skrattar, grimaserar och ler, då måste hon ju verkligen ta skada av alla kort :s



Ja nu får vi nog sluta visa upp våra små stoltheter, haha.

Nejdå, klart vi ska visa upp dom så att vi kan reta upp en liten 16 åring med alldeles för lågt iq ;p

2009-02-23 @ 17:08:11
URL: http://mammatillenprinsessa.wordpress.com
Postat av: Jennie

Vem då ?

2009-02-23 @ 19:38:58
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0