Oh, what a night :)

Fan fullare nu än igår :p
Men lika kul har jag för det, dock har jag grym ångest för morgondagen innebär hemfärd :(
Det suger.

Hur som helst så har jag haft en underbar toppenhelg, men en person jag älskar.
Kan det bli mycket bättre?!
Skulle nog inte tro det va :p

Jag är så otroligt glad att jag åkte med Manne och ingen annan!
Det här betydde.

Kvällen slutade inte riktigt som vi ville, det blev inge bio, hard rock cafe var det 25årsgräns på, joe ferelli sög, bryggeriet var det aslång kö på.

Men vi anslutade våran sista kväll på hotellet nere i lobbyn, med trubadur.
En Tony som spelade piano och sjöng.
Det dög lika bra det med, sen att det var krypavstånd gjorde ju saken mycket bättre:)

Manne blev mycket fullare än mig, tror att han redan har slocknat på sängen ;p
Kanske ska väcka honom och säga åt honom att lägga sig ordentligt :p

Haha.

Men jag är nöjd :)
Bilder kommer imorgon, orkar inte nu..

Du är kärlek för mig!


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0