Baby you could have whatever you like

Åkte till Bålsta och mötte upp lillebror och Ruben, käkade mat.
Åkte runt och svinade lite ;p
Skämde ut lillebror :p haha.

Sjukt kul.

Åkte förbi Eva & Pappa för att hämta väskan tills på fredag :)
Shiit, vi åker liksom snart :)

Hem en sväng, lämnade väskan. Hämtade paketet jag ska skicka iväg :)
Åkte till dagis, hämtade Fisan, sen hem igen.

Skulle egentligen ha åkt till Västerås, men Lillan känns varm och är lite hängig.
Så då stannar vi hemma istället.
Vill inte att hon ska bli sjuk..


Fast när hon är sjuk så blir hon så mysig :)

Så nu har vi ätit lite kakor och klubba :p
Ibland får man faktiskt :p

Hon tjatar om glass just nu, så hon ska väl få det också, dock måste hon äta mellis först..

Har läst igenom senaste inläggen, dom är ganska röriga.
Men det blir lätt så, vet varken ut eller in,
har jättesvårt att formulera mig.

Men snart är jag "back on track" ;p


"There's nobody around
who brings me up when
I'm down like you do
"

Imorgon då, börjar dagen med att lämna Fisan på dagis kl åtta, hur ska vi ta oss upp!?
Sen bär det iväg till Bålsta, för att hämta lillebror och sen till läkaren.

Det kommer att gå hur bra som helst.
"We ride together & we die together"

Just nu springer Fisan omkring här hemma och spottar (?), dock kommer det inge spott utan bara ljudet liksom.
Jag undrar hur hon har lärt sig det *Pekar på pappa Fredrik* :p

Ser även att hon har ätit krita, igen. *suck*

Näe, dags att ta hand om henne nu, innan hon river hela lägenheten..
Måste ändå ta hand om tvätten och allt sånt tråkigt, börja packa och sånt kul :)

På fredag 09.48 går tåget :)
Jag längtar :) :)







Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0