Bäst för dig att det inte stämmer..

Usch, fick ett sånt sjukt jobbigt samtal inatt, det var inte riktigt det jag behövde.
Hur ska man ta sig igenom detta isf?

Jag hoppas, för allt i hela världen att det bara är en jävla dum grej, en lögn.
Att det är så som hon vill att det ska vara, att dom inte har något bättre att prata om och sitter och "hittar på".
Även om det är en förbannat jävla dum grej att ljuga om, fatta hur många människor man sätter i skräck.

Kan heller inte säga något mer ingående.
Inte än.

Men visar det sig att det stämmer, att det är så.
Att du har förstört min brors liv,  då har du gett dig på fel familj att jävlas med.
Det hoppas jag att du redan är införstådd med, det här kommer du inte att komma undan med ostraffat.
Tro mig.

Krischan, jag hoppas att du verkligen förstår att jag kommer att stå bakom dig hela tiden.
Oavsett vad!

Jag önskar att jag kunde säga något som tar bort all din oro, bara säga ett par ord som gör allt bra igen.
Det spelar ingen roll vad det visar, jag följer med dig genom detta, till 210%.

Det finns inga ord som kan förklara hur det känns just nu,
det finns ingenting som kan visa hur ont det gör i mig,
det finns ingenting jag hellre skulle önska försvann.

På måndag står jag där, bakom dig.
Jag älskar dig<3



Kommentarer
Postat av: Kryckan

Tack syster, uppskattar det obeskrivligt mycket o ja hoppas inte d stämmer heller.. för då e mitt liv förstört, älskar dig o hoppas vi kan hålla ihop va som än händer <3

2009-01-24 @ 23:39:29
Postat av: Jennifer Jokinen

Hej Emelie!

Hoppas allt är bra.



Skälvklart är det hemskt. En annan sak som stör mig är att detta når mig i Uppsala, som inte ens har någon som helst kontakt med Bålsta (nästan i alla fall), av en tjej jag lärde känna detta året.Sjukt tråkigt att det måste gå rykten om saker. Hälsa Krischan, jag hoppas det går bra!



Kram!

2009-01-28 @ 16:28:32
URL: http://jenniferviktoria.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0