Lillebror.

Som svar på din komentar ang förra inlägget.

Det spelar ingen roll vad som händer.
Jag kommer A L L T I D att finnas där,
genom hela vårat liv.

Du är inte bara min bror, du är en del av mig,
en del av mitt liv.

Du är mitt kött och blod.
Jag gör allt för dig!

Jag älskar dig tills mitt sista andetag<3


Du behöver inte säga något alls.
Och jag lovar dig, du kommer aldrig att förlora mig.
Jag kommer alltid att finnas med dig, på ett eller annat sätt!

Vi är Björkman, inget kan skilja oss åt.
"We ride together & we die together"
<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Kryckan

Vet inte va ja ska säga.. allt ja kommer på just nu är att jag älskar dig mer än nånting annat o vill aldrig förlora dig <3

2009-01-25 @ 00:08:54
Postat av: Jennie

Nej, vi har inte hört nått mer. SKa kolla i EP på Måndag om det är nån mer som hört nått läskigt ljud. Läskigt ! :S

2009-01-25 @ 03:10:29
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0