Oh, härliga underbara morgon :)

Nu, nu är det inte länge kvar tills vi sitter på tåget, och jag är, vad heter det då?!
Inte åksjuk utan, .....???

Aja, hur som helst.
Hade ju ställt klockan på 07,30, för att hinna till tåget som går 09,48.

Dock märkte jag att jag fick EN hel timme extra, vet inte riktigt hur jag tänkte igårkväll :p haha..

Juste, resfeber heter det..;p

Men å andra sidan så var det ju skönt att slippa stressa arslet av sig :)
Frukost på sängen fick jag också ;)
Deni ;D

Näe, packa ner det sista och sen börja åka in mot stan :)

Oh, Göteborg, here I come ;p




Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0