Skaplig panik

Skulle gå ut på balkongen och röka (som jag har gjort såååå många gånger förut).
Och gissa vad Thea gör, hon LÅSER balkongdörren, så jag kommer inte in..

Fatta vilken jävla panik jag fick.
Och Manne är i Sthlm och jobbar idag, så han kunde ju inte direkt komma och hjälpa mig.

Ringde till Frille, tänkte att dörren skulle va upplåst då vi har haft besök idag, men inte det inte.
Den var ju låst.

Ohh, ännu mera panik :O

Han ringde iaf till någon på EHB som skulle komma och öppna åt mig, kändes fan som en heeel jävla evighet, fast det kanske bara tog typ 7minuter allt som allt.

Kom iaf en äldre herre och en yngre tjej.

TAACK så fruktansvärt mycket.

Det är nog det läskigaste jag har varit med om.
Iaf nu när hon har börjat klättra och ha sig, tänk vad som kunde ha hänt.. :s

Näe, ge Fisan lite mat och sedan bege oss till Örsa för att fira Pauline :)

Grattis vännen :)



Kommentarer
Postat av: Eva å pappa...

Jadu visst är det otäckt... Jag kommer i håg när en viss Emmelie gjorde precis samma sak.. Zabina har oxå gjort det så det måste väl ligga i släkten.. :-)

2009-01-23 @ 15:06:36
Postat av: Jennie

Va bra att det inte hände nått allvarligt med Thea i alla fall. Vem vet vad som kunat hända lixom. Men hände det hemma hos dig ?

2009-01-23 @ 23:43:45
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0