Snö, sladda och noll koll..

Haha, vilken jävla dag.

Vaknade av att Manne stördade in hemma och skrek, min första tanke var att "nu jävlar har jag sovit bort hela dagen".
Trodde liksom att klockan var typ 4-5 på eftermiddagen, men riktigt så illa var det ju inte..

Klockan var bara runt halv elva..
Skulle dock besikta bilen kl 11, så lite stress blev det ju..

Min telefon hade tydligen dött (?), fast den var typ halv laddad..
Skumt..

Så iaf, upp, klä på sig, in till stan och besikta bilen, vilket gick bra.
Tror jag.

Bara 2stycken saker, varav ena visste vi att dom skulle klaga på..

"Framskärmens kanter är vassa, så det måste ni fixa.
Och det går I N T E att komma på ombesiktningen med silvertejp bara"

Haha, vad tror han om yngre som kör volvo egentligen :p haha.

Sen åkte jag iaf hem, satte mig vid datan en stund. Tills Anna ringde iaf, sen kom hon och hämtade upp mig.
Vi bestämde oss för att äta lite, vilket gick åt helvete för min del.
Fick i mig två tuggor, sen vände det sig i magen, och allt har nu kommit upp.. :(

Åkte runt lite i stan, sladdade (med sommardäck, kanske inte det smartaste, men Anna vet iaf varför man ska ha vinterdäck nu :p) Fick ju iaf skratta en himla massa, fyfaan vilka jävla skandaler det är när vi umgås :p

Åkte till Västerås för att lämna in hennes slutsteg iaf, som inte ens var trasigt :p
Mötte upp Micke och köpte en stereo av honom :) Så nu kan jag spela MP3 igen :) :) :)

Skulle egentligen ha tränat ikväll, men då maten kom upp så väljer jag bort det.
Känns inte riktigt bra att pressa kroppen så mycket..

Är i en jävla dum svacka nu, det är vinter, kallt, mörkt och så jävla trist.
Vem faan blir inte deppad av det liksom!?

Sen är det massa smått runt om kring som gör sitt också.
Känns som att så länge man håller igång, har något att göra och se fram emot så går det bra..
Men minsta lilla man stannar upp och börjar varva ner, då kommer allt.
Då är det kört..

Det suger..


Hotellet i Göteborg är iaf bokat nu :)
Sista helgen denna månad, fyfaaaan vad jävla skönt :)
Bara få komma bort lite, med en person som betyder väldigt mycket.
Bara vara liksom..

Sista helgen i Februari är också inplanerad, då blir det Umeå.
Ska fira mig själv där uppe, med underbara människor.

Helgen innan det så är det ju födelsedag för min del, så då har jag pratat med en tjej som skulle fixa smörgåstårtor :)
I L O V E I T :) :)

Och den 14febrbuari fyller lillebror stor :)
Så då har han och jag planerat krogen, och eftersom att jag är större än honom så har jag bestämt Etage i Uppsala :)

Så det finns ju några små stopp efter vägen som gör att det känns lite lättare, iaf när det är som tyngst..

Näe, om man kanske ska ta och plocka ihop det man skulle ha med sig för att sen bege sig ut till skogen och Hjärtat!

Faan vad skönt att han har börjat jobba i stan nu, det är liksom två timmar per dag extra med honom :)


Ni är det bästa

Kommentarer
Postat av: Elin - Alternative Godess

Jag var in och kikade och jag ser alla bilder, bad Jennie kolla också och hon ser också allt. Vilka bilder, specifikt, är det som du inte kan se??

2009-01-19 @ 20:46:04
URL: http://alternativegodess.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0