,

Usch, har haft sån jävla saknadskänsla efter Fisan. Det har varit SJUKT jävla jobbigt.
Så imorse flög jag upp ur sängen, klädde på mig och for in till stan, snabbt som sjutton.

Åkte hem till Fredrik och fick ÄNTLIGEN träffa min underbara, älskade Fisan.
Så vi satt och busade massvis, sen gick vi till röda kiosken och köpte glass :)
Satte oss i lekparken och åt den, gungade lite och bara mös.

Sen var det dags för dom att åka till framor, farfar, faster och Patrik.
Det var jättejobbigt att lämna henne.

Jag är inte van att vara utan henne så här länge.. :(

Men snart är det min tur att ha henne :) Och då blir det i TVÅ veckor :)
Som vi kommer att spendera i UMEÅ :)

Har iaf hunnit med en del sen sist jag skrev.

Fredags åkte vi ner till Göteborg :)
Hade bokat hotell och så :)

Gjorde ett litet stopp på Ullared, men det var inte kul denna gång.
Jag taggar inför höstens resa dit istället :)

Gick där ett par timmar iaf, handlade lite smått, bla en flytväst till Fisan :)
Sen åkte vi vidare till Götet :)

Checkade in på hotellet. Vilade lite sen gick vi ut och åt :)
Lördagen började med underbart god hotell frukost ;)
Sen spenderade vi dryga 11timmar på Liseberg :) I spöregnet.. Haha.
Men kul hade vi ;p

Söndagen blev lugn, hotellfrukost, checka ut och sen kika lite på stan för att sen åka hem igen :(

Igår gjorde killarna klart det sista på båten, så vi åkte ner till Haga och  la i den.
Kom ut, åkte till Bresse, sen när vi skulle åka till Klubbholmen så dog fanskapet :s

"Eh, va? Hallå?"
Jaha, det var ju bara att ringa till en arbetskompis till Manne som fick komma och bogsera oss, det var sjukt pinsamt :O hahaha.

Sen så har ju Power meet varit också.
Vilket innebar alkohol, pontiac, vänner, regn, bränt gummi.
Mamma, Bengan, Alle och Alex kom ner också.
Träffade dom, mormor, morbror och kusinerna :)

Hade hur trevligt som helst.
Sen kom mamma och co på besök här.
Dom ville ju se hur vi bodde :)

Sov över gjorde dom också :)
Tråkigt bara att dom inte kunde stanna längre, men som sagt.
Jag åker ju upp till dom snart ;)

Längtar som faan.

Näe, kika lite bloggar och sen tv.

Bilder kommer senare, orkar inte hämta sladden :p

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0