,

Dagen idag har varit nästintill helt perfekt.
Bara två saker att klaga på.

Det första, värmen. Jag blir såååå jävla grinig när jag inte får i mig den mat jag behöver.
Och ja, jag skyller på värmen. För jag tappar aptiten helt, vill inte äta något alls.
Och när jag inte äter så blir jag skitgrinig.

Och det andra, Sanna. Jag tycker att det är så sjukt jävla tråkigt att folk inte bara kan hålla sig till sanningen.
Mer än så säger jag inte just nu.

Annars så har vi spenderat nästan hela dagen på stranden med Johan, Melissa och lilla Emanuel, även nu känd som "Molly".

Vi åkte ut till Ängsö och badade, eller ja, alla utom jag då jag fortfarande har "sår" på magen.
Efter det så blev det lite mat på Hummelstabaren, sen ner till Steff, Wille och Hannes en snabbis :)

Har äntligen hämtat min bikini :)
Och lämnat lite leksaker till Hannes som Fisan är för stor för :)

Sen blev det en snabbis in på maxi för att handla lite "kyld mat" dvs kräm, saftsoppa och massa festis :)
Och när vi var klara där så åkte vi ut till Peter, Kristina och Adi :)

Alltså, när man kommer ut till dom så försvinner verkligen ALL stress, det är så skönt att bara få komma dit och koppla av.
Fisan tyckte väldigt mycket om Kristina :) Dom sparkade boll, matade fiskar och busade massor :)

Sen blev det hem och lägga Fisan :)

Har även tagit bort plåstrena från magen, dock bara för att rengöra och så. Så nu sitter det två nya där igen :)
Men det går iaf åt rätt håll hela tiden :)

Så snart kan jag också sola, utan något som täcker magen :) haha.
Måste ha sett bra kul ut på stranden idag :p  hahahahha.

Näe, vara lite social med Älsk och sen boka dejt med FRU LAGERBERG :)
Shiiit, känns skumt att säga Fru om henne, även om vi inte känt varandra så länge.
Men jävlar vad glad jag är för deras skull.
Det här är ni värda.
Återigen, ett stort grattis och ALL lycka till er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa Fru Lagerberg det är jag det :) tack så jätte mycket verkligen kul att ni va där :) vill ju ha dom närmsta där kramar

2009-06-28 @ 23:33:39

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0