,

Dagen idag har varit bra mycket bättre än dom senaste..
Även fast det har varit varmt.

Började iaf dagen med att lämna älskade Fisan på dagis, sen blev det förbi Hjärtat och lämna firmaluren.
Ringde till underbara Steff när jag åkte därifrån, så då bestämde vi oss för att åka till Västerås en snabbis :)

Så nu har jag iaf klarat av en del av dom saker jag har på min "att-göra-lista"
När vi kom tillbaka till stan så blev det att gå till Costas (stavning?) för att klippa mig lite, han hade en rätt rolig idé, men jag vågade inte riktigt.
Men nästa gång så :)
Han är så jäääävla rolig.

Köpte iaf lite bra hårprodukter där, då mitt hår är lite kinkigt :p haha.

Sen mötte jag upp Steff igen, det blevlunch på Wendys, dom är rätt goda där faktiskt.
Han är bra rolig han med, och jag fick som jag ville med salladen ;) haha.

En sväng in på Lindex, där det införskaffades lite nya fina kläder :)
3par byxor till Fisan samt två tröjor och leggings :)
Själv fick jag nöja mig med underkläder :p haha.

Men snygga var dom iaf :)

Åkte förbi OKQ8, ÖoB, sen till Vallby.
Där jag hittade mitt typ drömhus (närå, men det var förjävla fint, någon som har 2,8mille att ge mig ;))
Åh, jag vill ha H U S..

Sen blev det till Steff igen, för att hämta bilen :)
Har även pratat lite mer om Ullaredsresan :)

Kan det bli september typ, NU? :)
Jag bara längtar såååååååå jävla mycket :)
Fast denna gång blir det bättre planering, mer pengar och bättre packutrymme :) haha.

Ullaredsresan kan jag leva länge på, det blev en galet impulsiv resa, mycket skratt, många djur och helt sjukt trevligt :)
Även om jag alltid kommer att ha ett ärr på min vänstra hand, haha.

När vi kom hem så var det bara att slänga av Fisan kläderna och ner med henne i poolen, där hon satt bra länge, sen kom Manne hem, då började vi med maten.
Kvällens meny, GRILLAT med underbart sällskap ;)

Johan, Melissa, Christian, Manne, jag och Fisan. Sen kom även Jimmy förbi.
Hade mobilen låg inne på laddning, det var sjukt könt att slippa den faktiskt.

Johan och Melissa stannade länge idag, och Fisan fick vara uppe på övertid.
Jag har iaf haft en sjukt bra dag, och hoppas verkligen att saker och ting löser sig snart.

Det behövs.

Snart får jag även ta bort dom fula plåstrena :)
Jag längtar massvis :)

Helgen är det power meet, och min M A M M A kommer ner då :)
Jag saknar henne.

Näe, glo lite bloggar och sen sova.


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0