Äntligen träning :)

Började dagen med att terra Sanna :)
Fick tag i henne och bestämde oss för att åka till Uppsala en sväng, eller Maxi rättare sagt.
Då dom behövde handla lite nödvändigheter samt låta barnen umgås och äta på McDonalds.

När vi var klar med det så åkte vi till GrytaHusby igen, la barnen i vagnarna och där slocknade dom.
Vi gick in till Mamma Gryta, satt och snackade en massa om allt och inget, sen kom Mills hem :)
Satt och pratade ännu mera.

Efter två och en halv timme behagade Fisan att vakna :)
Men då var det bara att åka hemåt, först fick hon en glass av Mamma Gryta :)

Väl hemma möttes vi av Carro med barn som väntade på oss då vi skulle äta middag tillsammans innan träningen :)
Stekte på nå korv och makaroner.

Barnen åt bra, vi åt bra, sen blev det att plocka av bordet och bege sig.
Vi hade ju barnpassning på Magasinet, första gången jag lämnar bort Thea, näe, nu ljög jag.
Kom på att jag har lämnat bort henne till Mills två gånger.
Men hur som helst, traskade dit. Tog ju bara 25minuter så det är ju bra :)

Lämnade barnen i lekrummet och begav oss ut i träningslokalen :s
Läskigt ju, jag är inte van att gymma så, brukar mer gå på pass.

Men i ett förhållande får man ju både ge och ta var det en fröken som påpekade ;p haha.
Hur som helst så fick jag lite tips på vad jag skulle träna för att stärka upp det som behövs, samt uppvärmning :)

Efter lite mer än en timme så kom dom och sa att Lalle var ledsen, så då var det bara att ge upp :p
Men lite hann vi med iaf :)

Vilodag imorgon, onsdag & torsdag är det pass som gäller.
Sanna, banga inte ur på torsdag nu :)
Fredag kväll, lördag samt söndag morgon är det gym.

Det ska bli sååå skönt :)
Jimmy skulle sätta ihop scheman åt oss också :)
Tack och bock :)

Efter att ha hämtat barnen i lekrummet så blev det att klä på oss och alla barn kläder, packa ner i vagnar och allt sånt.
Sen traskade vi hemåt igen, vet inte hur lång tid det tog men skönt var det iaf :)

Känns bra i kroppen, även om jag är heelt slut.
Har lagom ont i ryggen :(
Men det går över snart :)
Me like, me like.

Imorgon pratas det om eftermiddags mys med Carro och barnen.
Sen pratas det även om middag :)
Det uppskattas :)
Ska se om vi kan få hit lite mer folk ;)

Den 6ryktas det om mamma-barn-träff i GrytaHusby igen, det gillas :)

Näe, kolla bloggar sen duschen :)

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0