Morgonpigg VS. Morgontrött.

Usch, jag hatar tidiga mornar, men vad ska man göra då?
Kan ju liksom inte bara låta henne vara uppe själv hur länge som helst.

Så första gången klev vi upp strax innan sju, då var jag inge glad alls.
Andra svängen blev runt kvart i nio eller så.
Och sen dess har vi varit uppe, nu börjar Fisan bli trött dessutom.
Men hon kan ju bara feetglömma att hon får sova ;p haha

Funderar på om vi ska åka till GrytaHusby idag en sväng, leka lite med min älskade Camilla.
Lämna lite saker till Saga & Lillebror, måste bara ta mig ut i förrådet igen och leta reda på det sista :)

Sen blir det nog Uppsala en sväng, om Demonen behagar höra av sig.
Annars blir det bara massa mys och lek :)

Har Fisan en dag längre denna vecka, då jag har varit sjuk så Fisans pappa hade henne extradagar.

Och grannarna hade fest igår, som vanligt *suck*
Varje jävla fredag och lördag, det börjar bli jäääävligt tjatigt.

Finns det inget annat att göra än att supa?!

Näe, lägga upp lite bilder & sen göra oss klara för att åka till GrytaHusby :)

Bild 1: 18/3 efter att vi hade varit hos läkaren. Bild 2: 18/3 eftermiddagsmys. Bild 3: 18/3 eftermiddagsmys. Bild 4: 19/3 plåstret innan vi tog av det.



Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0