Nu är min dag gjord :)

När jag och Anna var i Uppsala så var vi ju in på Biltema, hon skulle köpa lite diverse saker.
Så jag passade på att köpa en kabel, så att jag skulle kunna koppla datan till TV´n, så han plockade fram rätt kabel osv osv.
Helt okej.

Köpte även ett USBminne som jag kan ha i stereon :)

Hursomhelst, kom hem.
Fixade lite och kom sen på att jag skulle pröva kabeln :)
Exalterad och på toppenhumör började jag packa upp den, kopplade in den och det hände INTE ETT SKIT.

FEL KABEL för helvete.
Ringde till Manne och var irriterad.

Sen när han kom hem så sa han vilken kabel jag skulle ha, så när vi åkte till Västerås för att köpa lite andra saker så sprang vi in på Biltema igen, fick självklart byta :)
TACK.

Fick med mig rätt kabel, köpte även en korsad nätverkskabel till datan, så nu kan föra över massa kul på Hjärtats data, bränna ut och så :)

Nu börjar det hända saker :)

Skulle ju fylla på lite musik i USBminnet, med då hängde sig datan, FAAAAAAN.
Men eftersom att jag har kabeln nu så kommer jag ändå kunna fylla den :)

Jag gillart.

Det känns som att det mesta har gått emot mig idag :(
Men Hjärtat räddade kvällen :)

Tack baby.

Ska även till Storvreta nu ikväll, ska fixa mina naglar.
Då hon inte kunde på måndag, då det var bestämt :(

Oh, pengar rullar in som det ska, det går bra nu :)
Mitt liv börjar få en positiv framgång :)

JAG GILLART!

Jag saknar dig mitt monster. Du är Mammas andetag!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0