Slitet

Fisan fick vara uppe på övertid idag, oj vilken hemsk mamma jag är ;p
Men å andra sidan så är det ju jag som får ta henne imorgon också, om hon är grinig.
Så det så, ingen annan som behöver ta det ansvaret..

Ikväll så åt vi iaf middag med Björklund, han hade gjort någon sallad, det var jättegott :)
Trodde inte att han kunde laga mat ;p haha.

Vi åkte ju dit vid sju iaf, åkte därifrån runt nio typ.
Sen blev det maxi för att inhandla frukost :)
Imorgon blir det att storhandla :)

Så vi var väl hemma runt halv tio, sen var det bara att byta blöja, ta på pyjamas och välling.
Tror att det var någon viss liten dam som var fruktansvärt trött iaf, för hon gnällde inte ens ;p haha.

Så nu sover hon sen en timme tillbaka ungefär.
Jag sitter i soffan och slöar, äter lite lakrits och Hjärtat sitter brevid.

Det blir nog snart sängen, är sjukt trött..

Hursomhelst, jag har varit sugen på kladdkaka i flera dagar så när vi var in på maxi tänkte jag att jag skulle köpa en iaf, men där åkte jag på en nit, dom var slut (dom små iaf) vägrar köpa en stor.. ;p

Fisan var så söt när vi var inne på maxi, vid mejeriprodukterna.
Jag och Manne stog och kollade på den svarta mjölken, sen hörde jag bara hur det dunsade till i korgen.
Då hade Fisan varit och hämtat youghurt till sig :)

Tyckte att det var helt klockrent ;p haha.

Näe, kolla bloggar och sen sova.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe. Nej eller hur :)

2009-03-20 @ 22:58:31
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Söta bilder på Thea :)

2009-03-22 @ 04:33:37
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0