,

Konstigt det här.
Folk gnäller över att folk inte kan höra av sig hit och dit.
Folk gnäller att folk aldrig har tid att ses.
Folk gnäller över saker hit och dit, men aldrig kan dom säga det till personen det gäller.

Men nu är det så att vi bor i världens äckligaste, falskaste och mest vidriga stad, så här kommer allt fram, oavsett man vill veta eller inte..

Om du nu tycker att jag är dålig på att höra av mig, ta det då med mig istället. Fråga varför. Det kan ju faktiskt vara s att det har hänt något som gör att jag inte orkar höra av mig just nu..
Om du nu tycker att jag aldrig har tid att ses, återigen, ta de med mig. Just nu är de mycket med förkylingar, skola, andra saker runt om allt (som jag inte tänker ta upp här).

Om ett par år kommer folk inte att prata med varandra längre, man kommer enbart att komunicera via data/internet/mobil osv osv.

Jag väljer att prioritera vissa saker framför andra.. Därav mina val dom senaste månaderna.. Kan du/ni då inte ta det så behöver ni aldrig mer höra av er heller..
Jag vill inte berätta för hela världen vad det är jag gör/håller på med, jag berättar enbart för dom jag verkligen litar på.
När allt är klart döremot så skiter jag i om alla vet, men just nu är det inget vissa ska veta bara..

Jag är iaf sjukt glad och nöjd över dom personerna (jag bryr mig om) jag har i mitt liv (även om vissa går att välja bort, utan problem).

Jag älskar min familj, min dotter, min fästman, mina vänner..



Jag lever det liv du bara drömmer om


Kommentarer
Postat av: Madde

Oj, så negativ!

Du har inte förstått det där än, du lär dej när du blir äldre! =)

Bo på landet, ät godis, titta disneyfilmer och prata inte med nån..

Välj dina vänner med omsorg, hellre 5 kanonvänner, är 100 halvdana.. (Jag stavar inte så bra va?) haha

Puss på dej stumpan! Tänk positivt! =)

2009-10-21 @ 11:34:13

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0