And Iiiiiiii Will Always Love Yooooooooou

Har haft en sjukt bra dag idag, faktiskt :)

När hjärtat kom hem så var det bara att byta kläder och ge sig in mot stan igen, la på sommardäck på nya pärlan. Sen så blev det lite mat :)
En kebabpizza :) Sjukt gott :)

Vi tänkte tona rutorna, men Swedol hade stängt, så det får bli morgondagens äventyr ;)

Satt och snurrade runt lite på stan, sen så åkte vi till Björklund och sa hej, pratade lite och så.
Förbi Hyvlinge för att hämta Fisans cykel vidare till garaget för att börja slipa ner den.

Vi har ju köpt och färg, som för övrigt Fisan har valt själv, grundfärg och allt :)
Så vi meckade isär hela cykeln och började slipa :)
Slipa, slipa, slipa ;)

Sen grunda, vänta, lacka, vänta och klarlacka :)
Så det blev en riktig helkväll i garaget :)

Ska slänga upp lite bilder på FaceBook, och även försöka här :)
Jag tror att det kommer att bli jävligt bra faktiskt :)

Såhär såg han ut från början

 Lite grundfärg :)
Fälgar & Styre :)

 Färgresultatet


Imorgon ska vi mecka ihop cykeln, även tona lite rutor på pärlan :)

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0