Mätsticka

Har suttit och kollat runt lite på internet nu, efter en mätsticka/växasticka till Fisans rum..
Vet dock inte riktigt vad jag vill ha än, men gärna en sån som man sätter på väggen iaf,  helst "flyttbar"..

Den måste vara rolig, annorlunda och vara "Fisan" ;) Haha.

Så nu blir min fråga, vart kan man få tag på en speciell, som passar till ens egna barn?



1.                                  2.                               3.
       
Denna var ganska             En i tyg är                    En helt 
rolig, just för att              ju rätt rolig,                  "vanlig"
man sätter in egna           men finns                     TRÅÅÅK
bilder, men ändå             den i flera
lite för tråkig.                "utföranden"


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Kanske köpa en ganska neutral som du målar så den blir "Fisan"? Då kan du vara säker på att ingen annan har likadan.

Ha det gott/ Gunsan

2010-04-12 @ 15:37:44
URL: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0