Pengar rullar in som dom ska, det går bra nu.

Skoja inte :)

Pratade med Peo nyss, sa när jag kunde jobba i maj. Får hoppas på lite fler tider :) För snart är skolan slut också. Då behövs det, om det ska gå runt liksom..

Fick ju fem körpass för april, men idag efter att jag pratade med P så ramlade det in ett till :)
Den 23 :) Jag gillart.
Sen den 24 så ska jag gå ut med dom från Taxi och äta på Vita Elefanten, det ska bli kul :)
Har ju inte träffat alla än ;p

Så Fisan får vara länge på dagis den 23 och hos sin far den 24 :)


Hmm, fick ett jättekonstigt samtal för ett par minuter sen, dock ringde personen bara typ en signal..
Från "okänt" nr, eller det stog "okänd"?!

Brukar det inte stå typ, "dolt nr"?

Aja, får väl se om personen vill ringa igen då.. Annars var det inget viktigt såklart ;p

Näe, lite mat och sen garaget då.
Dags att mecka ihop det vi meckade isär igår, jag längtar inte.
Det kommer inte att gå bra tror jag :(
Men den som lever får se.. :p

Jag är nöjd över mitt liv, jävligt nöjd faktiskt..

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0