"Sköt dig själv och skit i andra"

Åh, vad jag älskar dessa människor.. Dubbelmoral kallas det..

Undra vad jag har gjort för hemskt mot denna person, egentligen. DET verkar ganska argt
*ironi-ironi-ironi-ironi-ironi-ironi*

"Du hatar människor hit och dit och oftast folk du inte känner överhuvudtaget!."
Jag går inte runt och säger att jag hatar människor hit och dit. Däremot säger jag vad jag tycker om människor, absolut. Och det är oftast inte snälla saker. När jag blir arg/irriterad/förbannad osv osv kan jag säga att jag hatar Enköping, jag kan säga att jag hatar det och det.. MEN jag säger inte att jag hatar en SPECIELL person.
Och eftersom att jag enligt Dig inte känner dessa personer så kan jag ju inte hata dom, eller hur.
Jag kan ju inte hata någon jag inte känner right..

"vad jag har hört så har du en del ovänner"
Vad Du har hört och vad katten skiter stoppar jag i samma låda..
MEN om det nu skulle vara så att jag har "en hel del ovänner", SO WHAT????
Jag kan väl inte råför att personer inte tar att jag säger vad jag tycker, och vill du veta en till sak?
JAG SKITER IT.
Hata mig eller älska mig, jag bryr mig inte..

"tragiskt att höra hur mycket klagomål ditt liv bygger på"
Ja, men om det nu är så tragiskt då, LÄS INTE MN BLOGG!!!!
Och för det andra så är det ju bara JAG i hela Enköping som skriver "negativa" saker.
Vi har ju absolut inga mammor som klagar på att dom är trötta dygnet runt, eller på mammor som bara skriver ut hur jobbigt deras liv är, eller mammor som skriver att deras ungar är så fruktansvärt jobbiga men dom älskar dom mest ändå, inga mammor som skriver negativa saker alls.. För det är ju verkligen bara JAG i hela Enköping som gör det.

"Sköt dig själv och skit i andra"
Hah, säger Du som lägger dig i mitt liv. Moget..

"du kanske ska tänka på ditt beteende och hur du behandlar människor omkring dig !."
Om Jag ska tänka på Mitt beteende, näe. Det gör jag redan så mycket.
Om Jag ska tänka på hur Jag behandlar folk. OM Du bara visste. Jag är inte så jävla korkad som Du tror. Jag väljer mina vänner, hur jag ska behandla folk. Om Du bara visste.. Sen så är det så att jag behandlar dom jag tycker om därefter och dom jag inte tycker om behandlar jag som dom förtjänar. PUNKT SLUT..

"Tror att du är bättre än alla andra och trycker ner på folk som inte dansar efter din pipa!"
Oj, nu är Du ute på djupt vatten hörru. Nämn EN enda gång jag har sagt att jag är bättre än någon, och verkligen menat det på allvar..
Jag behöver inte trycka ner på folk för att må bra (som vissa andra verkar behöva göra).
Och att jag gör allt detta för att folk inte dansar efter min pipa, för det första så röker jag inte pipa så nu förstår jag inte alls vad Du menar.. Och för det andra så har du inte en jävla aning om vad du snackar om..

"OCH om du vet vem jag är ?. I CANT CARE LESS!"
Det har jag aldrig sagt, jag har bara sagt att snart åker Du dit.

"Tror du att jag är rädd för dig eller ?!."
Har jag sagt någonting what so ever om att vara rädd? Men tydligen så finns det ju tendens till det eftersom att Du tar upp det.. Inte mitt problem liksom..

"Du kanske ska passa dig för vad du säger till folk,"
Vem ska jag passa mig för? Hmm, vet Du vad detta kallas?
Är det nu jag ska bli rädd?

"du är ju bara tragisk så man tycker ju synd om dig!"
Kan Du inte komma och "trösta" mig då, eftersom att det är så fruktansvärt jävla synd om mig, för jag är ju sååååå otroligt tragisk..

"var en förebild för ditt barn för detta är ju så långt från en förebild som man kan vara !"
Ja, växa upp var det ja..Det är konstig att folk alltid ska dra in ens barn i sånt här?! Är det det bästa ni har att komma med? För att ni vet att det är en öm punkt? Men vet Du vad? Denna gång funkar det inte.
Vad jag skriver på bloggen, hur jag reagerar på vissa saker osv osv. Gör det mig till en dålig förebild (för min treåriga dotter som inte kan läsa det jag skriver, som inte ser hur jag reagerar på dessa saker) att blogga?
Till skillnad från vissa i Enköping så har jag iaf vårdnaden om mitt barn, jag har aldrig blivit av med henne, hon har en pappa som bryr sig och tar hand om henne, hennes pappa är ingen pundare, hon har en familj som bryr sig om henne. Min dotter har det så jävla bra hon kan ha det.. Så det så..

"gå runt och skriva ut på sin vidriga blogg"
Om Du nu tycker att den är så vidrig, ge FAAAAN i att läsa den då..

"och snacka skit om människor bakom ryggen ? ,"
Vad räknas som att snacka skit? Hitta på saker? Prata om saker man inte vet något om? Vad?
Att jag säger saker (antingen som JAG själv tycker, eller om saker jag VET) om folk/slödder/trash/slampor/äckel/idioter U name it, som jag har sett själv, hört av personen i fråga eller som jag själv tycker, då snackar jag ju inte skit. Sug på den DU!

"vara falsk och en person man inte kan lita på?."
Vill du se på falskhet? Vänta Du bara..
Om en person väljer att inte lita på mig, så är det ju upp till den. Och varför denna person inte vill lita på mig, jaa, det vet jag inte. Det kan inte jag svara på. Jag kan inte tvinga någon till att lita på mig.
Men säger någon något till mig, så stannar det där, om personen vill det.

"Vad ska du göra mig emmelie? slå mig ?"
Vad vill du att jag ska göra med dig? Du är ju ute efter en reaktion, men du kommer inte att få den reaktion du vill ha. Tyvärr, du kan försöka. Men du kommer att bli besviken..
Slå dig? Hah, du skulle må då va ;)

"vad är ditt problem ? !"
Mitt problem? ADHD kallas det.
Vad är ditt problem?

Kommentarer
Postat av: Nettan

Verkar som om det är någon som inte har ett liv och vill trycka ner andra/dig!?

Vad är det för sjuk person egentligen?

2010-04-05 @ 03:37:53
Postat av: Annica

Men shiiit, har inte folk bättre för sej ?

Vad är det för jubelåsna som håller på..



Säger man vad man tycker är man tydligen en idiot,

törs man inte säga nåt då är man en bra,snäll människa...?

Är man bra för att man fogar sej efter andra och inte kan stå för vad man tycker eller vem man är?



Tycker inte jag iaf..

Men jag tycker iaf du är en helskön, tokrolig tjej som står för dina åsikter ;)



Pössss

2010-04-05 @ 11:20:05
URL: http://annainka.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0