,

Vad man än säger så blir det fel?

Hur var det med att vara rakryggad, egentligen?

Anw.

Helgen är snart äntligen slut, det gillas..
Fredags så kom Andreas och Mickis hit. Vi åt lite godis, chips, nötter, krokar och läsk.
Kollade på Johan Falk filmen, nr ett.

Den är sjukt bra. Men jag fattar fortfarande inte dealen med att Frank Wagner ska vara så jävla snygg.
De får ni andra tjejer stå för :p haha.

Igår så sålde vi mazdan, Fisan lekte med den lilla pojken som var med. Dom var jättesöta tillsammans.
Kramades, lyfte varandra och busade runt :) Sötungar.

Sen åkte vi hem, åt lite och så.
Madde och Jonas kom förbi och fikade lite med oss :) Det var uppskattat.
Skrev en inköpslista, som blev väldigt lååång :s

Styrde in mot stan, lämnade av Fisan hos hennes pappa så att vi skulle få handla i lugn och ro :p
Dessutom så ville dom träffa varandra, så det gick ju bra :)
Åkte till Maxi och fyllde vagnen, och den blev verkligen full :s

Men nu har vi massor med mat hemma :) Det känns väldigt bra :)
Kvällen så bjöd vi in Jimmy, bjöd på mat (två olika kötter, tre såser, pommes, efterätt, godis osv)
Vi hade även hyrt den tredje Johan Falk filmen :)

Dom blir bara bättre och bättre :) Jag skulle kunna se alla direkt, efter varandra. Liksom köra ett maraton :p haha.

Hur många filmer finns det, egentligen? Kommer det att komma flera snart?
Någon som vet?

Dagen idag började med sovmorgon :) Till efter tio (som resten av helgen typ) :p
Snäll Fis som låter oss sova länge :)

Halv 12 var det bestämt fika på Drott. Det blev jag, Manne, Fisan, Jimmie, Sabby, Melvin, Johan, Charlie, Melissa och Robin :)
Mysmys :)

Efter det blev det hem och fixa lite, Hjärtat plockade ut sitt innertak i volvon. Fisan hjälpte honom och jag satt med min scrapbook :p haha. Det är såååå kul bara :)
Fisan la sig på soffan och somnade också, sötunge.

Så snart borde Hjärtat komma hem också, för ikväll blir det mat hos Jimmie och Sabby. Med dom som vi var och fikade med imorse :)

Nu kom Hjärtat.

Later..


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0