Dra åt helvete vad jag är bäst

"Om lyckan hos den person som äger en annan människa är större än olyckan hos den person som är ägd, så är det inget fel i att äga en annan person"

Ja, som rubriken lyder, idag är min dag. Jag är så sjukt jävla bra.
Har gjort jävligt mycket idag, jävligt bra saker.
Jag är nöjd.

Dock inge kul att betala räkningarna :(
Men fick ju iaf lite pengar av försäkringsbolaget (sen jag blev påkörd).
Så det var ju trevligt iaf ;)


Juste, paketet med kläderna igår, är så sjukt jävla nöjd.
Tyvärr åker det tillbaka två saker, ett par skor och ett linne.

Skorna var för stora, fast det var precis samma storlek som dom andra två paren som satt perfekt.
Och sen ett linne som bara såg skevt ut när det satt på..

Fick iaf två par skor, ett par byxor, fyra par långa linnen, två par långa tröjor med tre kvartsärm, två långa tröjor med lång ärm, två klänningar, två korta linnen och tre par leggings :)
Dom är sjukt snygga :)


Btw, kalaspuffar och mjölk är underskattat :p haha.


Mitt cola (och ja, jag pratar om COCACOLA) beroende är inte kul just nu :(
Jag mår verkligen piss om jag inte får i mig det :(
Rökningen går det sådär med.
Godis är inte alls lika mycket som det var.
Maten går bättre och bättre för varje dag, vilket innebär att jag känner hungerkänsla igen.
 


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0