,

Sitt inte och klaga när det är du själv som har satt dig i denn sits..
Sitt aldrig och prata om mig igen.

Jag vet att jag har gjort väldigt dumma saker tidigare i mitt liv, men jag vet att det har även DU.
Jag har tagit tag i precis ALLT, ordnat och haft mig som ett jävla cepe.
Jag har börjat studera, jag har skaffat jobb.
Jag pluggar varje dag, jag jobbar extra lite då och då.
Jag är mamma, sambo, vän, syster, dotter, kusin, en individ.

Jag känpar varenda jävla dag mot alla jävla motgångar, alla uppförsbackar.
Jag kämpar med mina beroenden, cigg, cola.
Jag kämpar med mina matproblem, mina tankar och allt jävla skit som har varit.

Jag har ett humör av dess like, jag säger gärna vad jag tycker och tänker utan att tänka innan.
Jag kan stå för exakt ALLT jag säger, jag kan konfrontera folk som snackar massa jävla skit.
Jag är inte rädd för att ta en diskussion.

Men vill du sitta där i din jävla bubbla, gör det då.
Men kom inte och säg att det är jag som gör fel, att det bara är mitt fel, att det är jag som är en periodare.

För till skillnad från dig så står jag för det jag säger, jag är rak och ärlig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte att du även är kusin och en individ. Ville bara tilläga ( hi,hi).

2010-03-25 @ 22:19:54

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0