I could cut you into pieces

Nya pärlan är nu besiktat och godkänd :)
Imorgon är det dags för rosa älsklingen, dom kommer att vara elak på henne :( :(

Hon ska även snart bli rosa och fin igen, men efter det kommer det jobbiga..
Då ska hon säljas.

Jag kommer garanterat att gråta när hon säljs, älskade, älskade bil.
Det gör liksom ont i hjärtat bara av tanken :(

Pratade även med min chef idag, nu är det snart klart med allt :)
Kommer förhoppningsvis även snart få ett schema :)

Söndag kommer jag att köra mitt absolut första pass helt själv. Jag kommer att vara sjukt nervös :s
Men duktig som man är så kommer jag ju att klara det där utan problem ;)

Har hämtat ut jobbkläder också, bara jackan kvar :)

Skolan är lite jobbigare nu, har ju liksom missat två hela veckor :(
Så nu är det bara tookplugga så att man hinner ikapp och kan få bra betyg..

Har typ 4-5prov att göra.. Utöver dom som kommer nu :/
Men vafaan, det där fixar ju jag, plättlätt ;) Haha

Igår träffade jag min finaste Festis <3 Vi åt lunch på IKEA, kyckling och pommes. SJUKT gott :)
Sen bar det iväg till Uppsala med Lotta, Kickan, Helena, Adde och Sanne..

Det var typ min dag :)

Idag var det endast EN lektion, imorgon är det ingen sen på torsdag är det knök fullt med lektioner :s
Men men, det ger mig massor med extra tid att plugga på :)

Får se om det blir något mer jobb iveckan också :)
Jag ska iaf hålla en tumme för det :)




     


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0