Let this be your reminder, I'm everything that you wanted to be

Snacka om underbar kväll.
Jag kan inte säga mer än att jag är så sjukt jävla glad att jag har dessa underbaringar i mitt liv.
Ni är helt klart guld värda.

Sen att vissa är bättre än andra, det är bara sånt man får med på köpet ;)

Mina underbaringar <3


Imorgon blir det frukost på drott med några underbaringar.
Fira Kickan & Lotta efter det.
Sen vet jag inte alls vad som händer.
Rätt skönt på sätt och vis faktiskt :)


Anw, så var det jag som stog för matlagningen idag.
Hör och häpna, alla överlevde :)
Jag är kanske inte så dålig på att laga mat ändå ;) haha.

Men älskling, låt det inte bli en ful ovana. Okej?! ;)


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0