Livet kan vara krokigt men aldrig utan mening

Igår var ingen bra dag, det gjorde mest bara ont och jag var trött.

Idag är lite bättre, dock inte i närheten av vad jag önskar att det vore.. Men man får väl ta en dag i taget då?

Jobbade iaf igår, det kändes jävligt bra :) Så nu blir det jobb fredag, lördag och söndag :)
Fick även säga när jag kunde jobba i april :)

Så idag ska jag ringa till chefen och säga att jag kan jobba flera dagar :)
För vi har tydligen påsklov i skolan :p Haha, känner mig värsta liten igen ;)

Lite sol idag hade varit väldigt bra, skönt om inte annat. Man blir så jävla deprimerad när det är sånt här pissväder :(

Näe, lite FeB nu kanske, sen RK och sen sluta. Om jag inte åker på att göra RK provet efter lektionen :(





Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0