The sun is shining

Ja, solen skiner. Och jag stter i soffan och goffar godis, jag borde verkligen he mig ut.
Men vafaan, det suger ju att sitta ute själv.

Satte mig dock på huven och rökte, njöt och bara kände..
Sen kom jag på att fåglarna satt i trädet ovanför, så då studsade jag därifrån.
För jag ville inte bli nerbajsad :(

Haha, vidriga fåglar..

Pratade med en på FB idag, visar sig att hans pappa och jag går lektioner tillsammans, hans syster umgås i samma kretsar, hans vän är killen min dotter är kär i..

Ja, vad ska man säga?
Världen är bra liten, eller så är det Enköping som är äckligt.

Alla är släkt med alla och är det inte så så har alla legat med alla.
Underbar håla.. Eller hur var det nu?

Äcklig stad..


Men hallå, vem är du att bli arg på mig för att jag valde att jobba?
Känns som att pengar/jobb går före att fira någon?
Eller?

Tänk att det ska vara så förbannat jävla svårt??
Aja, du behöver inte lägga ner någon mer tid på mig/oss längre..
Jag orkar ändå inte med detta "drama" längre..

Jag väljer att ta bort dig från mitt liv nu.. Det är synd, du är verkligen inte den person du utgav dig för att vara.
Trodde nästan på dig ett tag där, om allt du sa.
Att du var så rakryggad och ärlig.
Men återigen har jag gått på en nit..

Säger det igen, jag tycker att det är synd Diana.. Trodde så mycket bättre om dig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas du står på dig i det du skriver. Du har växt och du älskar de som står dig nära. Håll dig där... Vad andra tycker och vill klaga på allt är inget värt (avundsjuka)... Vi älskar dig här och nu och det är värt mer än alla som fösöker irritera dig... Stå på dig hjärtat. Tid för en date och middag någon gång. vet hur det är att vara ung så hojta till så fixa vi lite käk... =)

2010-04-01 @ 22:46:36

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0