Yours are the sweetest eyes I've ever seen

Jag har haft en sjukt trevlig dag och kväll. Trevliga människor, god mat, vi har haft roligt och bara varit.
Setat vid käksbordet och ätit i tre timmar..

Barnen har lekt och stått i.
Fisan är sjukt övertrött, vägrar sova och har ont i magen.

Vi vinkade av våra vänner för ett tag sen. Det blev jävligt tyst :( Haha.
Och skoja inte att det blir varmt i huset med så mycket folk..
28 grader hade vi i köket, så nu har vi öppnat ett fönster i sovrummet, så att man kanske orkar sova :p haha.

Det blev sjukt mycket mat, och jag är sjukt mätt fortfarande..
Det blev sallad, grönsakar, stekt kyckling, tjock krydd korv (ty congacliknande), skinka, baugetter, pasta och såser (tror jag fått med allt).

Godis, chips, dipp och läsk efteråt. Fisan och Missa fick varsitt påskägg ;)

Malou åkte hem med ett nytt linne och Charlie åkte hem med lite kläder till Missa :)
Kändes bra :) haha.

Näe, natta sig kanske. Så fort Fisan somnar..

Kommentarer
Postat av: Ja vad e jag???

Lite god mat någon dag under påsk?? Vilken dag passar familjen?? Vi bjuder??



Kryssnig den 7 april.. intresse?? Måste veta innan sön. Ring!!! Puss!!

2010-03-26 @ 22:53:39

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0