We live we die, cuz you can't save every soul

Ja, det har mest bara varit massa jobb, men vet ni vad?
Jag är nöjd, jävligt nöjd faktiskt :D

Jag trivs jättebra med mitt jobb, dom jag jobbar med och vad jag jobbar med.

Ska gadda mig på onsdag också, göra klart stjärnorna :D
ÄNTLIGEN liksom ;) Haha.

Ska även påbörja "utbyggnaden" av dom, denna gång går det uppåt :p haha
Det kommer att göra ont, iaf över revbena ;p
Men vafaan, klarar lillebror av det klarar faan jag av det ;p haha

Fisan har hunnit fylla hela tre år, det är helt sjukt hur fort det går.
Hon är snart stor min lilla tjej <3

Hade en toppenhelg med underbara människor här som firade min lilla Fis <3
Tack alla ni som var med och gjorde Hennes dag <3

Det är konstigt egentligen, vid den här tiden för ett år sen såg allt helt annorlunda ut.
Andra värderingar, andra vänner, annat att göra, andra prioteringar.

Idag har jag jobb, pluggar, bor annorlunda, har andra vänner, vissa nya och andra som har försvunnit.
Jag har vuxit som människa, otroligt mycket.
Lärt mig att se riktiga vänner.

Man får inte vara så jävla blåögd och godtrogen till allt och alla,
jag kan inte hjälpa alla.

Jag kan heller inte släppa allt bara för att en enda person ropar.
Bara för att han/hon/dom har problem, jag har faktiskt mitt att sköta också.

Tydligen så räcker det inte med att försöka så mycket man kan, slita och dra i massa trådar för att få fram information och namn för att hjälpa han/hon/dom.
Det var inte tillräckligt, han/hon/dom ville tydligen att jag skulle skita i precis allt mitt när det körde ihop sig..

Tyärr funkar inte det på mig.

Shiit vad många patetiska människor det finns i denna stad ;) haha.
Men det är rätt bra, för då har jag något att skratta åt ;) haha. Fortsätt gärna, ni gör min dag. HAHA.


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0