Haha, vilken jävla natt..

Ja, då var man vaken igen. Fortfarande sjuk. *S U C K* Har inte riktigt tid med det!

 

Aa, som sagt. Skulle ju hämta Ewalena och Maggan på arlanda inatt, eller natten som var.

0100 skulle dom landa från början, men det blev ju uppskjutet, nya tiden blev då 0330. Kom till arlanda och insåg att dom skulle komma en halvtimme senare, alltså mer väntan.

Och då hade jag redan varit där i ca en och en halv timme.

 

Klockan gick, den blev 0400, fortfarande inte kommit. 0415landade deras plan. "oh, äntligen" tänkte jag.

Men tji fick jag för det.

Satt där på golvet bra jävla länge och väntade ,väntade och väntade. 

0505 ringde Ewalena och sa att det var lite problem, "jotack" tyckte jag. Det vet jag ju redan. 

Anledningen till varför dom inte hade kommit ur var för att det inte fanns någon personal (?) som kunde lasta ur väskorna ur planet. Ehh, vaa? Vadå ingen personal, dom visste ju att det skulle komma in ett plan då!? I D I O T E R!!!!

Så det blev ju mer väntan, lååååång väntan. Och just när man inte vet varför det inte händer något så tar det ju ännu längre tid, och det är ju inte direkt så att det finns sådär jättemycket att göra i ankomsthallen på arlanda.. *S U C K*

 

Hur som helst så kom ju "morgonpersonalen" och det började väl bli lite bättre.

0615 kom dom ut iaf, sen skulle vi ju till bilen. Väl framme så skulle jag försöka köra upp den till där som stod, vilket var sjukt svårt, hamnade fel typ tre gånger innan jag gav upp och parkerade där jag stog från början. Började vid det laget bli bra jävla trött, irriterad och frustrerad. Slapp iaf köra hem. Tack Ewalena!

 

Kom hem halv åtta, underbart sjukt jävla sliten. "Gud så skönt att få sova" Aa, eller hur. Grannarna höll på med jag vet inte vad, det dånade, smällde och levde om. HALV ÅTTA EN LÖÖÖÖÖRDAGSMORGON.. HAALLLLLLÅÅ, IDIOTER!!!!

Täppt i näsan, letade fram nässpray. Näe, då blev jag paniktorr i halsen istället, fick i mig lite dricka och somnade tillslut vid halv nio..

 

Vaknade 1351 av att det var en viss "babe" som ringde ;) Taack Kika :p haha. Pratade klart med henne och insåg att jag hade över 15 missade samtal och ett 10 tal sms. 

Så mycket för den sömnen, haha.

 

Så nu sitter jag hos Fredrik, skulle hämta Fisen, men hon hann somna.. Haha.

 

 

Ska upp til våra Babes sen ;) Leka lite :)


4dagar kvar :) L O V E L Y<3

 

 

Over and out!


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0