Lördag

Haha, heeeeelt sinnesjuk kväll igår. Och spårade gjorde den också ;s
Men det var ju kul så ´länge det varade iaf :p haha..

Åkte upp till UlkoBulko en sväng, satt och rökte, pratade och fick världens bästa paket :) Tack babe ;)
Begav mig sen till Örsundsbro för att träffa Anna, Malin, Sanna och Sandra.
Medans dom festade blev jag också bra sugen, så jag följde med dom ut, in till Uppsala..
karatefylla.com bilder vid bussen, träffade en väldigt trevligt tjej på bussen dessutom, blev skapligt chockad över att se just henne där, men vi pratade lite och så.. :)
Kom in till Uppsala, skulle gå ut på BJ's. Men det var det äckelkö, så vi gick inte in, och efter det så började det spåra rätt ordentligt, Malin och Sanna försvann åt ett håll, Sannas pojkvän åt ett annat, Sandra och Anna på ett tredje håll, så där stog jag. Irriterad, blöt och full. Snefylla.

Fick tag i Anna och Sandra tillslut, gick upp med dom till torget, skulle ta ut pengar, då kommer det en jävla idiot och tar tag i Anna, pussar henne på kinden och vägrar släppa henne. Drar tag i Anna och han kommer efter, visar sin sk snopp, vilket inte var mycket att komma med, Sandra sparkar honom rätt ordentligt och har ger sig fortfarande inte.
Hur som helst så försvann han tillslut, vilket var det bästa för honom...

Gick vidare mot Etage, men då kom bilen och hämtade mig, så jag slapp få ännu värre snefylla.
Tack, du är en räddande ängel..

Kvällen slutade iaf med trevligt sällskap, och väldigt fort.

Vaknade tio imorse och insåg att jag inte alls var bakis, vilket kändes jävligt skönt.
Åkte till Max och skulle äntligen äta, efter bra jävla många timmar.

Tji fick jag. Fick inte alls i mig myclet, vilket gav mig panik..
Hur som helst så har ja iaf försökt, kan som inte göra så mycket mer än det..


Näe, kanske ska lägga sig och vila ett tag, helt slut..


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0